Vad ska bloggen finnas till för?

tänker copyright

Jag vill att min blogg ska vara en plats för

Kollegialt lärande – Jag vill dela med mig av det som berikat min dag.

Reflektion – Arbetsvardag, skrivvardag, studievardag och kultur- & naturvardag – Vad jag tänker om upplevelser. Hur jag känner inför det ena eller det andra.

Lärande – När jag lärt nytt i vardagen; på kurs eller genom kollegiala nätverk.

Framtid – Hur jag tänker/vill/önskar om framtiden. Det jag ser fram emot.

Konkret – Konkreta saker jag gjort. Vad som varit bra och dåligt. Bilder från vardag och natur. Egna målade eller tecknade bilder.

Kommentera

