100 blogginlägg på 100 dagar…

… idag är jag alltså på dag 37.

Vad har jag lärt?

  • Jag har börjat vidga mina vyer och läsa fler bloggar. Och inte bara om pedagogik. Mycket positivt!! Länkar till några i slutet.
  • Jag har lärt om mig själv – jag behöver inte krysta fram inlägg – inläggen bara finns där inne. Färdiga att komma ut!
  • Jag har tyvärr också känt att det är en onödig press, detta. Jag har ju inlägg. De kommer ändå att komma ut en dag. Men ibland är schemat för pressat för att hinna skriva. Och så gör jag det ändå. Det är väl egentligen inte så bra… Men om jag nu är på dag 37, så är det ju bara några inlägg kvar innan 100… Så jag håller ut än. 100 inlägg, 100 dagar – äsch vad är väl det!? Det går väl att fixa.

Klicka på länkarna nedan!! Lite exempel på vad man kan ramla in på när man följer #blogg100

Gunillaord

Småstadsblues i ord och bild

En farbrors funderingar

 

 

4 thoughts on “100 blogginlägg på 100 dagar…

  1. Pingback: Söndags-surr #Blogg100 |

  2. Hej! Tittar bara in som hastigast i denna sena timme och skummar lite på ytan i din blogg och för att tacka så mycket för länken! Ha en god vecka!

Kommentera

