Nu vet jag vem jag är

Det finns ett par aktiviteter på nätet som identifieras som rätt egotrippade… Selfies (nå, för en konstnär som i timmar sitter och målar sig själv, gång efter gång, anser vi det inte kartaegotrippat, men…) och att googla sig själv…

Idag har jag googlat mig själv! Fick ett behov av det när jag såg statistik för denna blogg. Förvånades så starkt av att det är läsare i olika länder. Funderade på hur folk ramlar in här egentligen! Eftersom jag är med i ett internationellt projekt, och såg att några av de länder som fanns med i min statistik har deltagare i samma projekt, tänkte jag att folk faktiskt kan ha googlat för att ta reda på vem jag är.

Så vem är jag? Jag googlade alltså…

Nu vet jag vem jag är – eller verkar vara – på Google. Fritidspedagog. Helt klart.

Som om jag inte redan visste!

google

Kommentera

