Oväntad växtlighet i trädgården!!

Det har börjat växa upp något fantastiskt i vår trädgård! Inte trodde jag att vi, i vår ovårdade, lantliga trädgård, skulle få något sådant att växa!!

Nu undrar jag över färgen. Maken pratar om rött, så det matchar huset och uthusen. Men jag hoppas nog på vitt. Eller?!

Overkligt nog kan vi välja färg själva! Vad tycker du???

Ps. Maken önskar vita knutar och vitt runt fönstren. Det betyder falurött längst ned och över dörren, samt en smal bit längst till höger om fönsterpartiet. Jag önskar helvitt. Tror jag…

Med ram

2 thoughts on “Oväntad växtlighet i trädgården!!

Kommentera

