Dag 70

Kanske har jag räknat rätt. Jag tror det i alla fall! I så fall har jag nu kommit en bra bit i utmaningen #blogg100 – 100 blogginlägg på 100 dagar.

Jo, det har varit lärorikt! Oj, vad jag har reflekterat, stött och blött…

Och jag har dessutom lärt en tråkig läxa! ”Gör det inte igen!!” Jag har andra saker att skriva. Dessa har blivit grymt lidande. För jag vägrar ju ge upp en utmaning! Denna lärdom om mig själv kommer säkert bra till pass framöver. Så man får ta det onda med det goda, som någon nog har sagt. Nästa #blogg100 är jag inte med i, dock…

skrivbordPS. Tidsinställda inlägg har ju varit finemang! Då kan man både skriva flera inlägg när andan faller på OCH resa bort och inte tänka på bloggen på några dagar.

Kommentera

