Semester

Ifall du kommer på ett ämne att diskutera, debattera, dissikera eller demolera. Skriv till mig! Tankar om utveckling och lärande ramlar säkert på oss även om vi tar ledigt (kanske just för att vi tar ledigt?) och jag är intresserad av ditt perspektiv!

Bloggen går nu över på sparlåga över sommaren. Helt utan inlägg går det nog inte. Men lite vila efter 100 dagars sträckbloggande måste jag nog ha. Jag gratulerar mig själv till att ha klarat denna utmaning utan att sänka kvaliteten nämnvärt i något inlägg. Men det tog på krafterna!! Pust pust!!

Vi ses i höst!!

2014-06-04 17.08.32

Kommentera

